1 Ocak 2014 Çarşamba

"Çok Mesut Olun!"

1 Ocak 2014. Yılbaşı'na Moda'da girmiş, geceyi Filiz'de geçirmiştim. Kalktığımda uyuyordu, ben de rahatsız etmemeyim dedim. Giyindim, Kemal'in yerine gittim. Oturup, puslu denizi seyrettim bir süre. Hava soğuk, çayım sıcaktı. Kahvaltımı yaptım, kalktım. Yürümeye başladım Ali Usta'ya doğru.
Yolda, tek tük, henüz afyonları patlamamış insanlar. Karşıdan bir amca yürüyordu, 75-80 yaşlarında.
Gülümseyerek "iyi yıllar" dedi bana. Ben de gülümsedim, iyi yıllar diledim. Bir iki adım atmıştı ki, geri döndü, omzuma dokundu. Yüzüme baktı ve "Çok mesut olun!" dedi. Afalladım, "Teşekkür ederim" dedim. İçimden "Amca nereden bildin?" diye geçirirken, tekrarladı "Çok mesut olun, ömrünüzce. Bana uğur getiriyorsunuz." Yeniden afalladım, teşekkür edebildim sadece. Bir iki kelam daha etti, vedalaştık. Yoluma devam ettim... Yürürken bir gülümseme geldi, yerleşti yüzüme. Dedim ki, "Yeni bir yıl ancak bu kadar tuhaf, bu kadar güzel başlayabilirdi." 2014, işte bana böyle geldi. Bu dünya ile öteki dünya arasına sıkışıp kalmış yaşlı bir adamın mutluluk dilekleriyle... Mutlu yıllar hepinize.
Dilerim, çok mesut olun!

Hiç yorum yok: