2 Mayıs 2010 Pazar

buy coke. it's very famous.

Başlığımız the invention of lying filminden arak. kimsenin yalan söylemeyi bilmediği kurmaca bir dünyada, reklamlar böyle işte. Adamın biri tv'ye çıkıyor ve yıllardır tadını hiç değiştirmedik ama tenekede yenilikler yaptık. rengi daha kırmızı, çocuklar sevsin diye şuraya da bi kutup ayısı çiziktirdik. Lütfen coca cola almaya devam edin. Buraya bunu söylemek için geldim falan diyor. sonra da pack shot'ta coca cola. it's very famous. yazısı çıkıyor. reklam bitiyor.
Pepsi'nin sloganı ise daha acımasız bir dürüstlükte. Pepsi. When they don't have coke.

Ben de eğer bu kimsenin yalan nedir bilmediği alternatif dünyada başka markalar olsaydı, sloganları ne olurdu diye merak ettim. ve bi şeyler çiziktirdim.

Volvo. Çirkiniz ama isveç kalitesindeyiz.
Skoda. Bizi volkswagen aldı. iyiyiz yani.
Volkswagen. Hitler'in fikri olmaktan dolayı utanıyoruz.

Marlboro. Ölüm garantili.
Marlboro Light. Light diye ölmeyeceğinizi sanmayın.

KFC. Tavuklarımızın kafaları çok küçük.

Kerastase. Loreal üretiyor, kimselere çaktırmıyor.
Loreal. Kerastase'a parası yetmeyenlere.
İpek Şampuan. Şampuanınıza servet ödemeyin. (Gerçek sloganları, aynı kalırdı muhtemelen)

Knorr Hazır Çorba. Üşengeç ama vicdanlı annelere doğalımsı çorba

Eti Form. Çok yemeyin, biz de şişmanlatırız.

Ariel. Alt tarafı deterjan. Kainatın sırrını beklemeyin

Yeni Rakı. Uzo bizden iyi mi hakikaten?

3 yorum:

Elmoş dedi ki...

Ben de bir slogan buldum, senin gibi reklamşinas bir insanla paylaşayım bak.

Twitter. Karaktersizliğin kural olduğu tek yer.

Şölen dedi ki...

Elmoş hanım böyle uzaktan uzaktan olmuyor. sizi piste davet ediyoruzzz. Bakınız ne güzel döktürüyorsunuz

Elmoş dedi ki...

Hay hay! Türkiye'ye dönersem zevkle oynayacağım, gerdanımı kıra kıra.