2 Ocak 2010 Cumartesi

Hadi bakalim ikibinon

Sevgili ikibinon, çok şeyler bekliyorum senden. Mesela 2009 kadar kötü geçmemeni bekliyorum. Beni maddi ve manevi anlamda geriye çekmeni değil, ileriye ittirmeni bekliyorum... Dünya barışı dileyecek kadar saf değilim, ama en azından bir süre sükunet diliyorum...

Bu yıl, kafamın iç politika konusunda daha az karışmasını arzu ediyorum. Ergenekon tam olarak nedir, kozmik oda nerededir, anti-madde kimin elindedir bir anlayalım. Da vinci şifresine döndü ülke... bi açıklık rica ediyorum.
Açılım konusunda da bir toparlanma bekliyorum senden ikibinon... açılım derken, neyi, nasıl açıyoruz bilelim. Sen zihin açıklığı ver herkese de, bir görelim önümüzü ikibinon.

Global ölçekte ise domuz gribine çare bekliyorum. Aşı olmak iyi mi, kötü mü... bu bize kaderin mi yoksa ilaç şirketlerinin oyunu mu? Havaalanı önlemlerinde atılım bekliyorum ikibinon... yine sıkı sıkı, sımsıkı sar beni bir hale geldik, yolun geri kalanına katırlarla devam edeceğiz bu gidişle. O yüzden lütfen, bilimsel bir sıçrama.

Kişisel olarak, bir hiperaktivite, bir sportmen kişilik arzu ediyorum senden. Koltuğa kaynayıp gitmeden önce, acele bir spor salonu üyeliği. bir zihinsel sıçrama, bir uyanış... bir katharsis. bir vesaire... kendimden beklediğim şeylerin on katını senden bekliyorum ikibinon.
Hadi bakalım ikibinon... bi zahmet, kardeşinin kötü anılarını sil aklımızdan. Bir çaba, bir efor bekliyoruz senden...

Hiç yorum yok: