5 Eylül 2009 Cumartesi

ihraç malları üzerine derin bir tefekkür


"Jason Enişte, kızmızı üzme!"

Günlük bugün coştum, duramıyorum. Bir cumartesi için ne denli anti-sosyal bir kişiliğim buradan anla artık. Serbest çağrışım peşimi bırakmıyor. My Name is Earl yedibinbeşyüzüncü tekrar bölününde, aklıma Jason Lee'nin karısının bir Türk olduğu konusunda daha önceden duyduğum bir dedikodu (Bkz: rumor) geliyor. Teknoloji sağolsun hemen gugıllıyorum. YES! Her name is Ceren Alkaç & kendisi Avustralyalı. Böyle açıklamış basına Jason Lee. Bir Türk kızı olarak kanıma dokundu(!) haliyle. Amelie çakması ama güzellikte Audrey Tatou'ya bin basan Ceren Hanım ne kadar Avustralyalıysa ben de o kadar Aborjinim... Dışarıya kız verme konusunda bizden hevesli millet az bulunur. Hele hele Avrupalı ve Amerikalı damatlara. 1.65'i zor geçen güdük kalmış genlerimizi ve Akdenizli vücut tipimizi geliştirme ve bir İsveçli bilemedin İspanyol taş bedenine evrimleşme içgüdümüzden olacak, bizim kızlardan biri bir gavur buldu mu, hastası oluyoruz olayın. Hele enişte az biraz ünlüyse oooh! bir nevi gıyabında orgazm. Zannımca, bu durum ilk kez Johnny Logan-Burçin Orhon geçici ikilisinde yaşandı. Bir Erovizyon enkazı olan Johhny, Türkiye'ye geldiğinde, balerina dansöz Burçin hanımkızımızın ceylan sekişine vuruldu. Olay Türk basınında geniş yankı buldu. Burçin bu geçici ilişkiden hamile kaldı, adamın İngiltere'de evli ve üç çocuk babası mazbut bir irish-pop star olması bizi hiç ırgalamdı. Bağrımıza bastık Johnny Enişte'yi. Üç ay sonra adam yurduna döndü, Burçin hanım Robin adlı bir kız evlatla başbaşa kaldı. Kendisi ilişkilerinin 6 sene sürdüğünü söylemiş... Bilemiyoruz tabii.


Dönelim Jason Enişte ve Ceren Alkaç'a. Kendileri de evlenmeden çocuk sahibi olmuşgillerden. Kiki Alice isimli kızları doğduktan sonra dünya evine girmişler. (Hani belinde kırmızı kuşak, namus timsali Türk gelini?? Nerede o, ilk cinsel elektriğini kocasının ayağına basarken alan, sütten çıkmış ak kaşıklar?) Fakat bu araşırmacı-geliştirmeci kişiliğimin bu araştırmadıki en yararlı yanı Jason Eniştenin eski eşinden Pilot Inspektor isimli minik bir yavrusunun daha olduğunu öğrenmem. Kendimden geçtim adeta. Yani Apple'lar, Suri'ler anladık da, bu kendini aştı. Nedir bu Hollywood ünlülerinin yavrularını "orijinal" damgalama sevdaları? Neyse zavallı Pilot inspektor'a travmalarla yüklü hayatında başarılar dilerim. Ben bile Şölen nedeniyle ne zorluklar yaşadım. Şelaleden, şöbiyete uzanan bir yelpazede ismimin onuru yerlerde sürüklendi. 6 yaşımda, en büyük hayalim büyüdüğümde beni rezil, kepaze eden bu ismi, Zeynep'le değiştirmekti. Bir zeynep, bir ebru, bir aslı olmak istedim. Allahıma şükür fikrimi değiştirmişim. Anlıyorum seni Pilot İnspektor... öylesine anlıyorum ki.


Son olarak son derece şaibeli bir ilişkiyi ameliyat etmek istiyorum. Londra'nın gelmiş geçmiş eeeeen güzel DiJey'i, İkinci, üçüncü sınıf oyunculuğunu beğenmeyenlere(sınıf diyorsam, ilkokul sınıfı) Türkiye bana dar gelir, burada kıymetimi bilemiyorlar defansıyla, İngiltere'ye göçen made in Nip Tuck hokka burunlu güzel, yine Avustralya menşeili Didem Erol ve Quentin Enişte. Didem Erol a.k.a Dana Flynn, basına Tarantino'yla ilişkisinin bittiğine dair bir açıklama yollayıvermiş. Yok Quentin son filmiyle ilgili depresyona girmiş de (Inglorious Bastards oluyor bu son film) bu da dayanamamış da, ayrılmışlar. Kız sen deli misin? insan milletine vatanına Quentin gibi bir enişte kazandırmış, üstünde 70 milyonun sorumluluğu var, o adam bırakılır mı? Öyle Johnny gibi tırt, Jason gibi az ünlü diil bu, boru mu? Pulp Fiction diyorum sana! Yapılır mı bu aziz Türk milletine?? Şimdi bundan sonra bir George Clooney'i, bir Brad Pitt'i Türk lokumlarıyla tanıştırman lazım. Ötesi kurtarmaz Danacım.

Ben de bu arada, Seth MacFarlane'ı milli enişte yapma cabalarına başlayayım. Kendisini twitterdan takip ediyorum ama henüz o beni etmiyor maalesef. Halbüsü bir tanısa, bilse ben de müzikal sever bir Family Guy hayranıyım. Bir görse böyle egzotik Türk gibi de ama da avrupai bir bilinçle takılıyorum. Bi kere çıkalım hemen basına açıklama göndermeyen şerrefsiz olsun. " Çoklu kişilik bozukluğu vardı. Bir Stewie, bir Peter, hatta arada köpek Brian olup duruyordu. Dayanamadım ayrıldım" diye...

3 yorum:

Elmoş dedi ki...

Evet. O İzmirli abla ve mynameisearl hakkında ben de salya akıtıyordum yazmak için.

Şölen dedi ki...

ehüehehe hemşeriymişiz yaşasıııın!!double gıyaben orgazm

didar dedi ki...

bi de Robbie Williams ve Ayda Fields var aklıma hemen gelen.