19 Eylül 2009 Cumartesi

CADI

Yeni bir kadın komünitemiz var, hayırlı olsun! CADI. "Her şeye tilt olan kadın sitesi."
Uyuz olmanın, arıza olmanın birinci tekil şahısların ağzından, kendine övgü olarak tanımlandığını görmüştüm de, toplumsal bir kimlik olarak karşıma ilk defa çıkıyor. "Ben öyle diğer kadınlara benzemem, zekiyim, eğitimliyim, asabiyim..." diye etrafımızda cikcikleyen kadınların sanki hepsi burada. Ahhahha... Her şeye tilt oluyoruz. Ah, biz var ya biz... tadında ablalar. Keşke ilkokulda, yandaki gözlüklüye tilt olacaklarına az biraz dil bilgisi, biraz imla kuralı öğrenselermiş de, kendilerini daha düzgün ifade edebilselermiş.

Manifestoları bile var. Hiç düzeltmeden alıntı yapıyorum:

...Güldürükçü biriyim. Güldürmeyi ısırgan br mizahla yaparım. Buradaki ısırgan tuttuğunu kopartan manasında değil tuttuğunu oturtan manasındadır. Hayatta olan biten birçok şey beni kudurtmaya yeter ee ben de doğal olarak kudururum ama aynı zamanda kudurturum, zira sakine apartmanının sakinlerinin sakinliği beni fazlasıyla sıkar. Ben bir tükürükçüyüm tükürme eylemi eleştirdikten, azarladıktan, didikledikten sonra bile nato kafa nato mermer olanlara karşı bir eylemdir ve zararı yoktur cadılığa halel gelmez zira o kadarını anlasaydı beni de o raddeye getirmezdi di mi...


Vay, vay, vay ablammm! Şu satırlardan akan özgüvene, duruşa bak be! Kurban olurum ben sana. Sende sonsuz bikbikleme hakkı olacak, dünya senin istediğin gibi dönmemekte ısrar ederse bi de tüküreceksin! Oldu olacak Demet Akalın'ı da mesih yap, hep birlikte kodu mu, oturtursunuz. HARBİ KADINLAR sizi...
Aklıma Şener Şen'i her basışında, oğluna dönüp: "tükür babanın yüzüne!" diyen bir Perran Kutman geldi. O komikti, siz değilsiniz.

Şimdi hemmen bir sosyo-analiz yetiştiriyorum peşlerinden merak etmeyin. Bi saniye gözlüklerimi takıp geliyorum...

Efenim, hayatta kendini erkeklerin dünyasında görünür kılmaya adamış bir takım kadınlar var. Bazıları, bir kavanozu açmaktan aciz, dil yeteneği 4,5 yaşına takılı kalmış gibi davranan "kız çocuğu" kisvesinde yapar bunu. Dudaklarını büzerek, Ama aşkıııım, açamıyoyum ben bu kapağı... dediklerinde erkeğin yüreğinin en yumaşak noktalarından birine temas ettiklerini keşfetmişlerdir. Bu noktanın adı: BOOBH( Ben Olmasam, O Bir Hiç) Böyle kadınlar, annelerinin makyaj malzemelerini oralarına buralarına bulaştırmış küçük kız sevimliliğiyle fetheder erkeklerin kalbini. Adeta tatlı cadıdır bunlar. Gözlerini kırpıştırınca faturaları ödenir, burunlarını oynatınca oturma odası takımları değiştirilir. Arz ve talep dengesini pek iyi anlamış ve hayatını çok kolaylaştırmış kadın tipidir.

Bir de, Kasımpaşalıyım, eli maşlıyım ekolü vardır. Bu ekolün mensupları da, kodu mu oturtan ama geceleri o yeşile çalan sarı saçlarında bir erkek eli sıcaklığı özleminde olan kadınlar olarak boy gösterirler etrafımızda. Her ne kadar, Harrrbici olsa da, yüreği yumuşacıktır. Dişilik, bu saklanmaya çalışıyormuş gibi yapılan yürek yumuşaklığında kenini gösterir. Tam erkeğin ona baktığı sırada, gözlerinin itinayla bir sokak köpeğine takılıvermesi falan, bu harrbicilik mizansenlerinin vazgeçilmezidir. Kabuğum sert ama içim sufle yumuşaklığıda, kızgın kumlardan serin sulara... mesajı bilinçaltına ha babam, de babam ekilir. Cadı komünitesi işte bu ekolden besleniyor besbelli ki... Sinir olma, arıza olma halleri buradaki ablaların kendilerini özel hissetme aracı. Bi keresinde üniversitedeyken bir kız arkadaşım, "Kadınları sevmiyorum çünkü ota boka ağlıyorlar." demişti. Fırat olup, buradan cevap veriyorum: Yok yeaaa... Sen var ya sen, kendini en özel, en farklı, en bi harbi hissetmek için hemcinslerini iki kalemde harcamış, bokum gibi bir insansın. Kadınlar ağlıyormuş. Allah, allah... Zayıf yaratıklarmış. Bak sen! Seni de alalım cadı portalına, yerini bul o zaman. Geceleri birlikte, saçlarınızda gezen şefkatli bir erkek eli hayal edip, bunu dillendirmezsiniz olur mu?
Asıl ben tilt oluyorum hepinize ulan! Ayrıca siteye redaktör alın, bokum gibi imla hatası, ifade bozukluğu dolu her yer. Nasıl bir harbi kız cesaretiyse sizdeki artık, tükürdüğünüzü yüklemişsiniz siteye. Kapatın o siteyi, yoksa size daha ağır laflar hazırladım.

2 yorum:

Elmoş dedi ki...

Link ver, link. Meraktayım.

Şölen dedi ki...

Derhal... www.cadi.com.tr