7 Temmuz 2009 Salı

Blog! diye bir ses çıktı kafamdan

Yaklaşık bir yıldan beri açık olan bu blog hesabına bi şeyler yazmak isteğiyle aylarca dolup taştım. Ama bir türlü yapamadım sayın okur... Neden mi? cnbc-e dizileri senin, pet society benim vaktimi çarçur ettim yıllar boyu da ondan. İzleyerek ve oynayarak yaşlandım... Ben de burada sizler ile izlediklerimi, oynadıklarımı paylaşarak en azından gözlemci kişiliğimi sergileyeyim diyorum.


Bu arada bu pet society feci bir hastalık. Her ne kadar Facebook arkadaşlarımın pek çoğunun yaşları 7 ila 9 arası değişen veletleriyle de oynuyor olsam da zerre kadar utanmıyorum. Hayvanım Hermione (eskiden adı Rinky'di ama yaklaşan Hary Potter filminden bi heyecan yapıp mahkeme kararıyla değiştirdim) her gün dostlarını ziyaret ettikçe paracıklar topluyor, ona lottery'den 1000 coin çıksın diye dua ediyor ve arkadaş sayısını artırdıkça, hem daha çok para kazanıyor hem de akıllı programcılar sayesinde oyunda bana epeyce vakit harcatıyor. tabii yine aynı cin programcılar her hafta oyuna yepyeni ve sahip olmak için ölünesi yeni eşyalar, kıyafetler ve yiyecekler tasarlayıp koyuyor...ve ben oynamaktan çılgınca bir haz almaya devam ediyorum sanal hayvanımı. Ben ölsem Hermione yaşayacak yani... ne sapkın bi düşünce.

Korkuyorum... Hem Hermione'den, hem kendimden!

Hiç yorum yok: